Kontakt

Behöver du hjälp? Inga bekymmer, vi på Telefactory värdesätter utmärkt kundservice. Skicka oss ett e-postmeddelande eller chatta med oss. Vi är alltid redo att hjälpa dig

Frågor och svar

Hur initierar jag en retur?

För att initiera en retur behöver du skicka ett e-postmeddelande till Info@telefactory.se där du beskriver anledningen till returen och uppger ditt ordernummer. Vi återkommer till dig inom 24 timmar.

Matchar ni priser på produkter?

Vi erbjuder inte prismatch, men vi är övertygade om att vi erbjuder några av de bästa priserna och kvaliteten tillgängliga, så att du utan tvekan kommer att få ett utmärkt erbjudande hos oss.

Var är ni belägna?

Vårt lager och kontor är belägna i Köpenhamn, Danmark. Med en stark koppling till Sverige förstår vi det svenska önskemålet om prisvärda produkter med en stark känsla av kvalitet.

Hur fungerar er garantipolicy?

Även om vi är övertygade om att våra produkter håller högsta kvalitet, förstår vi att en effektiv garanti ibland är nödvändig för våra kunder. Därför erbjuder vi våra kunder 36 månaders garanti på alla våra produkter. För att få mer information om vad vår garanti täcker, vänligen läs följande policy.